Дегустації позицій морозива ТМ «Рудь»

30/07/2016

Клієнт: ТМ «Рудь»

Тип роботи: Дегустація.

Теги: Проведення дегустацій

З травня по липень 2016 року агенція провела дегустації морозива в сімейній упаковці для ТМ «Рудь». Споживачі оцінювали смакові якості продукції безпосередньо в торгових точках, де одразу ж могли придбали товар.

Промоперсонал, який пройшов інструктаж і детально ознайомився з дегустаційною продукцією, заохочував відвідувачів супермаркетів скуштувати морозиво ТМ «Рудь» і оцінити його переваги. Промоутери інформували споживачів про товар, привертали увагу до бренду безпосередньо в торговій точці.

У рамках проекту відбулося 286 дегустацій у 19 містах України.

2050
Інші новини