Перший східноукраїнський День поля

27/06/2017

Клієнт: Harveast

Тип роботи: event-захід

Теги: Організація масових заходів

14 червня «Flow communications» провело Перший східноукраїнський День поля для компанії Harveast. У рамках заходу взяли участь 10 компаній: Harveast, АМАКО Україна, UKRAVIT, «АСТРА», NZIM agro, «ПУМБ», GROSSDORF, MAISADOUR, StollerUkraine, Громадський союз «Спільнота виробників і споживачів бобових України».

Складові організації проекту, які забезпечувала агенція:

- розробка всіх дизайнів проекту;

- розробка сценарного плану, таймінгу заходу, маршрутних листів;

- технічне забезпечення заходу;

- організація фудзони, кейтеринг;

- декор майданчика проведення;

- організація реєстраційної локації;

- оснащення і декор презентаційної зони Harveast;

- організація, оснащення майданчика відкриття першої черги системи зрошення Harveast;

- організація логістики і супровід демонстраційним маршрутом учасників заходу;

- фото- та відеозвітність.

Результат роботи: збільшення лояльності учасників Дня поля до провідних компаній аграрного сектора та укладання контрактів на самому заході.







3921
Інші новини
День знань з компанією «Рудь»

День знань з компанією «Рудь»

05/09/2020

ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «CONFERENCE. ZHYTOMYR. CREATIVE EDUCATIONAL ENVIRONMENT 2020»

26/08/2020
Як кардинально змінити формат щорічної конференції. Локація на свіжому повітрі

Звітна конференція департаменту освіти Житомирської міської ради