Компанія «Київстар». Прес-тур «Результати 3 кварталу 2013 р.»

14/11/2013

Клієнт: Український оператор мобільного зв'язку «Київстар»

Тип роботи: ПРЕС-ТУР

Кількість абонентів мобільного зв'язку «Київстар» у третьому кварталі 2013 року збільшилася на 6%, у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року, і перевищила 25,9 млн. Зростання підключень пов'язане зі зниженням цін на послуги, а також удосконаленням якості послуг і розширенням їх асортименту. У третьому кв. 2013 року інвестиції в технічну інфраструктуру перевищили півмільярда гривень, що на 23% більше, ніж у минулому році. У третьому кв. 2013 року «Київстар» отримав дохід 3,359 млрд грн і сплатив до державного бюджету понад 1 млрд грн податків.

I. ДОХОДИ

Доходи «Київстар» від операційної діяльності в третьому кварталі 2013 року перевищили 3,359 млрд грн. Це на 5% більше, ніж у другому кварталі 2013 року, але на 7% менше в порівнянні з третім кварталом 2012 року. На динаміку доходів вплинуло зменшення на 12% середнього щомісячного рахунку мобільного зв'язку, завдяки зниженню роздрібних цін. Доходи від фіксованого зв'язку збільшилися на 9%, до 290 млн грн, в основному, завдяки стрімкому зростанню підключень домогосподарств до широкосмугового Інтернету. Доходи від послуги «Домашній Інтернет» збільшилися на 50%. Операційний прибуток (EBITDA) близько 1,7 млрд грн. Рентабельність бізнесу (маржа EBITDA) — більше 49,6%, що є одним з кращих показників серед підприємств телеком-галузі України.

II. ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ МАСОВОГО РИНКУ

Кількість абонентів мобільного зв'язку збільшилася на 6%, до 25,9 млн. З них понад 11,2 млн — користувачі мобільного інтернету. Кількість домогосподарств, підключених до широкосмугового Інтернету, зросла на 31%, до 723 тисяч.

У звітному періоді «Київстар» продовжував знижувати роздрібні ціни. Так, знижена в чотири рази, до 3 грн за хвилину, ціна голосових послуг в міжнародному роумінгу в 17 країнах Європи. Нагадуємо, що в червні 2013 року ціна дзвінків для абонентів «Київстар» в мережах телеком-операторів, які входять в групу компаній VimpelСom в Росії, Вірменії, Грузії, Казахстані, Киргизстані, Таджикистані, Узбекистані та Італії, знизилася до 0,8 грн за хвилину. У липні 2013 року знижено ціну за мегабайт для абонентів «Київстар», які користувалися в цих же мережах послугами Інтернет-роумінгу.

Безпрецедентним кроком стало скасування плати за мегабайти в комерційних пропозиціях для масового ринку. Якщо раніше ціна 1 Мб Інтернету була 10 грн, то з вересня 2013 року абоненти мобільного зв'язку «Київстар» оплачують тільки 1,9 грн за доступ в Інтернет у дні користування послугою.

III. ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ

«Київстар» розробляє індивідуальні рішення для бізнес-клієнтів та розвиває інноваційні послуги на базі конвергенції мобільного та фіксованого зв'язку. У третьому кварталі компанія запровадила перше FMC-рішення — «Віртуальна мобільна ATC». Цей сервіс дозволяє бізнес-клієнтам «Київстар» створювати корпоративні мережі зі стаціонарних і мобільних телефонів, з єдиним планом нумерації.

Експерти «Київстар Бізнес» у третьому кв. 2013 року впровадили практику індивідуальних консультацій через соціальні мережі. На допомогу підприємцям була введена нова послуга «Моя реклама» — розміщення оголошень компаній з платою тільки за вхідні дзвінки від реальних клієнтів.

Активно впроваджуються M2M-рішення, зокрема, для сільського господарства і банківського сектору. Так, експерти «Київстар Бізнес» розробили ряд телеком-рішень для точного землеробства, завдяки яким агропромислові підприємства змогли економити до 30% посівного матеріалу.

IV. МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ КОНТЕНТ

«Київстар» активно розвиває інноваційні напрямки — мобільне здоров'я, програми і додатки для мобільних телефонів, e-reading мобільну комерцію. Мобільним додатком для профілактики зору скористалося вже понад 23 тисяч клієнтів. Більше 26 тисяч клієнтів придбали електронні книги в «Магазині розумного контенту». Особливий успіх демонструє послуга «Мобільні гроші». За три місяці з моменту запуску, кількість клієнтів цього сервісу перевищила 40 тисяч. За допомогою мобільного телефону абоненти вже можуть оплачувати більш 600 різних послуг. Наприклад, комунальні послуги, замовлення таксі, квитки в кінотеатри, банківські послуги та ін.

V. ІНВЕСТИЦІЇ У ЯКІСТЬ

У третьому кварталі 2013 року оператор збільшив інвестиції у якість зв'язку та розвиток мережі на 23%, до 525 млн грн. Так, з початку 2013 року «Київстар» встановив 451 нову базову станцію. Збільшена ємність зовнішніх каналів Інтернету — до 350 Гб/с. На оптичній мережі між найбільшими містами України введені в експлуатацію 9 додаткових каналів з рекордною пропускною спроможністю: 100 Гб/с кожен. Тривають роботи з модернізації мережі мобільного зв'язку, її технічної підготовки до послуг 3G/LTE. У рамках цієї програми, на 1000 базових станціях встановлено обладнання, яке підтримує нові технології зв'язку. Понад 2000 сайтів переведено на IP трансмісію.

1313
Інші новини

​Презентація результатів роботи всесвітньої програми «MSD for Mothers» (м. Житомир)

Мережа медичних центрів «Мати та дитина». Проект «Щаслива сім’я, в якій є дитя!» (м. Полтава) від Flow communications

Мережа медичних центрів "Мати та дитина". Проект "Щаслива сім’я, в якій є дитя!" (м. Полтава)

Мережа медичних центрів "Мати та дитина". Проект "Щаслива сім’я, в якій є дитя!" (м. Житомир) реалізовано Flow communications

Мережа медичних центрів "Мати та дитина". Проект "Щаслива сім’я, в якій є дитя!" (м. Житомир)