Клієнт: Український оператор мобільного зв'язку «Київстар»
Тип роботи: ПРЕС-ТУР
Кількість абонентів мобільного зв'язку «Київстар» у третьому кварталі 2013 року збільшилася на 6%, у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року, і перевищила 25,9 млн. Зростання підключень пов'язане зі зниженням цін на послуги, а також удосконаленням якості послуг і розширенням їх асортименту. У третьому кв. 2013 року інвестиції в технічну інфраструктуру перевищили півмільярда гривень, що на 23% більше, ніж у минулому році. У третьому кв. 2013 року «Київстар» отримав дохід 3,359 млрд грн і сплатив до державного бюджету понад 1 млрд грн податків.
I. ДОХОДИ
Доходи «Київстар» від операційної діяльності в третьому кварталі 2013 року перевищили 3,359 млрд грн. Це на 5% більше, ніж у другому кварталі 2013 року, але на 7% менше в порівнянні з третім кварталом 2012 року. На динаміку доходів вплинуло зменшення на 12% середнього щомісячного рахунку мобільного зв'язку, завдяки зниженню роздрібних цін. Доходи від фіксованого зв'язку збільшилися на 9%, до 290 млн грн, в основному, завдяки стрімкому зростанню підключень домогосподарств до широкосмугового Інтернету. Доходи від послуги «Домашній Інтернет» збільшилися на 50%. Операційний прибуток (EBITDA) — близько 1,7 млрд грн. Рентабельність бізнесу (маржа EBITDA) — більше 49,6%, що є одним з кращих показників серед підприємств телеком-галузі України.
II. ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ МАСОВОГО РИНКУ
Кількість абонентів мобільного зв'язку збільшилася на 6%, до 25,9 млн. З них понад 11,2 млн — користувачі мобільного інтернету. Кількість домогосподарств, підключених до широкосмугового Інтернету, зросла на 31%, до 723 тисяч.
У звітному періоді «Київстар» продовжував знижувати роздрібні ціни. Так, знижена в чотири рази, до 3 грн за хвилину, ціна голосових послуг в міжнародному роумінгу в 17 країнах Європи. Нагадуємо, що в червні 2013 року ціна дзвінків для абонентів «Київстар» в мережах телеком-операторів, які входять в групу компаній VimpelСom в Росії, Вірменії, Грузії, Казахстані, Киргизстані, Таджикистані, Узбекистані та Італії, знизилася до 0,8 грн за хвилину. У липні 2013 року знижено ціну за мегабайт для абонентів «Київстар», які користувалися в цих же мережах послугами Інтернет-роумінгу.
Безпрецедентним кроком стало скасування плати за мегабайти в комерційних пропозиціях для масового ринку. Якщо раніше ціна 1 Мб Інтернету була 10 грн, то з вересня 2013 року абоненти мобільного зв'язку «Київстар» оплачують тільки 1,9 грн за доступ в Інтернет у дні користування послугою.
III. ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ
«Київстар» розробляє індивідуальні рішення для бізнес-клієнтів та розвиває інноваційні послуги на базі конвергенції мобільного та фіксованого зв'язку. У третьому кварталі компанія запровадила перше FMC-рішення — «Віртуальна мобільна ATC». Цей сервіс дозволяє бізнес-клієнтам «Київстар» створювати корпоративні мережі зі стаціонарних і мобільних телефонів, з єдиним планом нумерації.
Експерти «Київстар Бізнес» у третьому кв. 2013 року впровадили практику індивідуальних консультацій через соціальні мережі. На допомогу підприємцям була введена нова послуга «Моя реклама» — розміщення оголошень компаній з платою тільки за вхідні дзвінки від реальних клієнтів.
Активно впроваджуються M2M-рішення, зокрема, для сільського господарства і банківського сектору. Так, експерти «Київстар Бізнес» розробили ряд телеком-рішень для точного землеробства, завдяки яким агропромислові підприємства змогли економити до 30% посівного матеріалу.
IV. МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ КОНТЕНТ
«Київстар» активно розвиває інноваційні напрямки — мобільне здоров'я, програми і додатки для мобільних телефонів, e-reading мобільну комерцію. Мобільним додатком для профілактики зору скористалося вже понад 23 тисяч клієнтів. Більше 26 тисяч клієнтів придбали електронні книги в «Магазині розумного контенту». Особливий успіх демонструє послуга «Мобільні гроші». За три місяці з моменту запуску, кількість клієнтів цього сервісу перевищила 40 тисяч. За допомогою мобільного телефону абоненти вже можуть оплачувати більш 600 різних послуг. Наприклад, комунальні послуги, замовлення таксі, квитки в кінотеатри, банківські послуги та ін.
V. ІНВЕСТИЦІЇ У ЯКІСТЬ
У
третьому кварталі 2013 року оператор
збільшив інвестиції у якість зв'язку
та розвиток мережі на 23%, до 525 млн грн.
Так, з початку 2013 року «Київстар»
встановив 451 нову базову станцію.
Збільшена ємність зовнішніх каналів
Інтернету — до 350 Гб/с. На оптичній мережі
між найбільшими містами України введені
в експлуатацію 9 додаткових каналів з
рекордною пропускною спроможністю: 100
Гб/с кожен. Тривають роботи з модернізації
мережі мобільного зв'язку, її технічної
підготовки до послуг 3G/LTE. У рамках цієї
програми, на 1000 базових станціях
встановлено обладнання, яке підтримує
нові технології зв'язку. Понад 2000 сайтів
переведено на IP трансмісію.
Прес-захід «День обізнаності про серцево-судинний ризик у людей, що живуть з ВІЛ»
Комунікації зі ЗМІ в рамках підписання Меморандуму між «Фармак» і УФАМ
Презентація результатів роботи всесвітньої програми «MSD for Mothers» (м. Житомир)
Медичний центр "Мати та дитина" відтепер у Житомирі!
Мережа медичних центрів "Мати та дитина". Проект "Щаслива сім’я, в якій є дитя!" (м. Полтава)
Мережа медичних центрів "Мати та дитина". Проект "Щаслива сім’я, в якій є дитя!" (м. Житомир)