Для «Рудь» ми вирішили не закуповувати етерний час, а забезпечити «живий дотик» до бренду.
Результат:
Люди обирають «Рудь» не лише через продукт,
а через емоції та спогади, пов’язані зі Святом Морозива.
Мільйони на рекламу не гарантують любові. Бо лояльність — це не цифри в медіаплані, а емоції, які живуть після контакту з брендом. Для «Рудь» ми вирішили не закуповувати етерний час, а забезпечити «живий дотик» до бренду.
Свято, яке зробило бренд легендою
У світі, де реклами забагато, люди перестали її сприймати. Ми мали знайти інший шлях — не кричати, а говорити мовою емоцій. Ми створили «Свято Морозива», що говорить через сміх, дотик та спогади. Лише один день — одне місто, щоб створити не подію, а спогад, який залишиться назавжди і змінить майбутнє бренду.
Маркетинг, що виростив покоління
Понад 15 років «Свято Морозива» щоліта проходило в містах і містечках по всій Україні, формуючи для сімей очікувану традицію. На цих подіях виросло покоління, яке сьогодні вже є дорослими споживачами бренду.
Фокус-групи показали: люди обирають «Рудь» не лише через продукт, а через емоції та спогади, пов’язані зі Святом Морозива.
Так ми зробили літо частиною бренду, а бренд частиною дитинства та довели: інвестиція в живі спогади створює лояльність, яку не забезпечить жодна «етерна кампанія».
Створюємо бренди, що живуть у серцях, а не в ефірі.
Flow Communications — кампанії, про які хочеться говорити.