Любимо процес, але працюємо
на результат!

0

проектів
на рік

0

років
досвіду

0

співробітники
full-time

5 причин, чому трейд-маркетинг успішно продає товар

01 02 03 04 05

Трейд-маркетинг є найбільш вигідним інструментом. Це обумовлено тим, що основна частина витрат — вартість роботи промоперсоналу — в Україні у 7 разів нижча, ніж у західних країнах (середній показник).

Особистий контакт — найефективніший спосіб комунікації (продажів) у рекламі протягом останніх 100 років. Якщо тільки промоперсонал володіє певними вміннями, навичками й харизмою. Саме такі люди в нашій команді.

Торгова точка— місце, куди споживач приходить із метою зробити покупку. Саме в торговій точці знаходиться Ваш товар. У рази результативніше знайомити споживача з продуктом і стимулювати продажі там, де цей продукт можуть купити.

Мінімізація ризиків. Проведення акцій — еластичний інструмент. Ви можете протестувати акцію в декількох торгових точках, проаналізувати отримані результати й тільки після — масштабувати проект на міський, регіональний та національний рівні.

Відлагоджений механізм спрацьовування. Ті споживачі, які брали участь у акції, але не зробили покупку (просто були спостерігачами), купують цей товар пізніше. «Красива картинка», ввічливі дівчата, лояльність — усі ці фактори споживач пов'язує на асоціативному рівні з продуктом.

0 супервайзери
у 0 містах України

Наші клієнти:

більше
10 років
триває
співробітництво
з ключовими
клієнтами

замовити розрахунок проекту
або ПОСТАВИТИ запитання

* поля для обов’язкового заповнення

ВІДКРИТІ ДЛЯ НОВИХ ПРОЕКТІВ!