УПЕВНЕНІСТЬ У ВЛАСНИХ СИЛАХ І ОДИН В ОДНОМУ, ЗЛАГОДЖЕНА РОБОТА ТА ВНУТРІШНЯ ВЗАЄМОДІЯ – ТЕ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ РУХАТИСЬ УПЕРЕД І ДОСЯГАТИ ЗНАЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ.
0
проектів0
років0
співробітникиТрейд-маркетинг є найбільш вигідним інструментом. Це обумовлено тим, що основна частина витрат — вартість роботи промоперсоналу — в Україні у 7 разів нижча, ніж у західних країнах (середній показник).
Особистий контакт — найефективніший спосіб комунікації (продажів) у рекламі протягом останніх 100 років. Якщо тільки промоперсонал володіє певними вміннями, навичками й харизмою. Саме такі люди в нашій команді.
Торгова точка— місце, куди споживач приходить із метою зробити покупку. Саме в торговій точці знаходиться Ваш товар. У рази результативніше знайомити споживача з продуктом і стимулювати продажі там, де цей продукт можуть купити.
Мінімізація ризиків. Проведення акцій — еластичний інструмент. Ви можете протестувати акцію в декількох торгових точках, проаналізувати отримані результати й тільки після — масштабувати проект на міський, регіональний та національний рівні.
Відлагоджений механізм спрацьовування. Ті споживачі, які брали участь у акції, але не зробили покупку (просто були спостерігачами), купують цей товар пізніше. «Красива картинка», ввічливі дівчата, лояльність — усі ці фактори споживач пов'язує на асоціативному рівні з продуктом.
ОДИН ІЗ ПРИКЛАДІВ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ТРЕЙД-МАРКЕТИНГУ — АКЦІЯ ЗІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ІМПУЛЬСНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ, РЕАЛІЗОВАНА АГЕНЦІЄЮ «FLOW COMMUNICATIONS». ПІД ЧАС АКЦІЇ ПРОДАЖІ ЗБІЛЬШИЛИСЬ НА 280%, ПІСЛЯ — ЩЕ НА 27%.
(Дані агенції за 2018 рік. Акція в 14 торгових
точках у 3 містах України)
*Підсумкові результати залежать від багатьох чинників: конкурентне середовище, цінова політика, смакові особливості, фасування, частота вживання та ін.
0 супервайзери
у 0 містах України
За понад 20 років роботи на рекламному ринку АГЕНЦІЯ ПРОВЕЛА БЕЗЛІЧ ПРОЕКТІВ РІЗНОГО НАПРЯМКУ ПО ВСІЙ УКРАЇНІ.
Якість роботи доведено численними нагородами престижних українських та міжнародних конкурсів реклами (КМФР, ММФР, «ЕРШ», «Формула реклами» та ін.)
Тому ми працюємо не за гроші,
а на результат. Ви отримуєте гарний
результат — ми за це винагороду.
До кожної проблеми замовника СТАВИМОСЬ,
як до власної. Зрозуміти та
запропонувати
те, чого хоче клієнт — головне у нашій роботі.