Любимо процес, але працюємо
на результат!

наша сила
команда агенції «Flow Communications»

УПЕВНЕНІСТЬ У ВЛАСНИХ СИЛАХ І ОДИН В ОДНОМУ, ЗЛАГОДЖЕНА РОБОТА ТА ВНУТРІШНЯ ВЗАЄМОДІЯ – ТЕ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ РУХАТИСЬ УПЕРЕД І ДОСЯГАТИ ЗНАЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ.

0

проектів
на рік

0

років
досвіду

0

співробітники
full-time
НАШІ ІНСТРУМЕНТИ
trade marketing
  • Акції зі стимулювання продажів
  • Дегустації
  • Комбіновані акції
  • Організація заходів

5 причин, чому трейд-маркетинг успішно продає товар

01 02 03 04 05

Трейд-маркетинг є найбільш вигідним інструментом. Це обумовлено тим, що основна частина витрат — вартість роботи промоперсоналу — в Україні у 7 разів нижча, ніж у західних країнах (середній показник).

Особистий контакт — найефективніший спосіб комунікації (продажів) у рекламі протягом останніх 100 років. Якщо тільки промоперсонал володіє певними вміннями, навичками й харизмою. Саме такі люди в нашій команді.

Торгова точка— місце, куди споживач приходить із метою зробити покупку. Саме в торговій точці знаходиться Ваш товар. У рази результативніше знайомити споживача з продуктом і стимулювати продажі там, де цей продукт можуть купити.

Мінімізація ризиків. Проведення акцій — еластичний інструмент. Ви можете протестувати акцію в декількох торгових точках, проаналізувати отримані результати й тільки після — масштабувати проект на міський, регіональний та національний рівні.

Відлагоджений механізм спрацьовування. Ті споживачі, які брали участь у акції, але не зробили покупку (просто були спостерігачами), купують цей товар пізніше. «Красива картинка», ввічливі дівчата, лояльність — усі ці фактори споживач пов'язує на асоціативному рівні з продуктом.

ОДИН ІЗ ПРИКЛАДІВ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ТРЕЙД-МАРКЕТИНГУ — АКЦІЯ ЗІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ІМПУЛЬСНИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ, РЕАЛІЗОВАНА АГЕНЦІЄЮ «FLOW COMMUNICATIONS». ПІД ЧАС АКЦІЇ ПРОДАЖІ ЗБІЛЬШИЛИСЬ НА 280%, ПІСЛЯ — ЩЕ НА 27%.

(Дані агенції за 2018 рік. Акція в 14 торгових
точках у 3 містах України)

*Підсумкові результати залежать від багатьох чинників: конкурентне середовище, цінова політика, смакові особливості, фасування, частота вживання та ін.

0 0 0 0 0 0

0 супервайзери
у 0 містах України

Наша перевага
наш досвід

За понад 20 років роботи на рекламному ринку АГЕНЦІЯ ПРОВЕЛА БЕЗЛІЧ ПРОЕКТІВ РІЗНОГО НАПРЯМКУ ПО ВСІЙ УКРАЇНІ.

Наші досягнення
Наш РОЗВИТОК

Якість роботи доведено численними нагородами престижних українських та міжнародних конкурсів реклами (КМФР, ММФР, «ЕРШ», «Формула реклами» та ін.)

Наші клієнти:

sdf
Наша філософія
довгострокові
ВЗАЄМИНИ
з клієнтом

Тому ми працюємо не за гроші,
а на результат. Ви отримуєте гарний
результат — ми за це винагороду.

більше
10 років
триває
співробітництво
з ключовими
клієнтами
«Крутий івент, організований креативною командою за розумний бюджет — це те, чого хочуть практично більшість компаній, які планують проведення заходу будь-якого формату. Хочуть, але не завжди мають. А ми — маємо! Робота з командою Flow Communications гарантовано забезпечує нам бажаний результат будь то святкування професійного свята, відкриття нового об'єкту або ж проведення Дня поля. Ми — вимогливий, але зрозумілий замовник, чітко формулюємо свій запит, свої вимоги і бачення майбутнього заходу. Фахівці Flow Communications — професійні, уміють слухати і чути, винахідливі і дуже енергійні. А ще завжди йдуть на зустріч, гнучкі і терплячі, за що ми їм дуже вдячні».
Лехка Наталя, Керівник PR-департаменту HarvEast
«Flow Communications» — це команда, на яку ви зможете завжди покластися. З такими вам буде легко втілювати у життя найнеймовірнішу ідею…
Наталя Дадівєріна, PR-менеджер Центрального регіону «КИЇВСТАР»
«Flow Communications» — це надійний партнер. Спільно реалізовано багато яскравих проектів по всій Україні.
Команда агенції — завжди професійна, витривала, креативна. Для нас розробляють проекти, які реально працюють і приносять позитивні результати.
Людмила Юрківська, начальник відділу маркетингу ПАТ «Житомирський маслозавод» — ТМ «Рудь»
За багато років співпраці і проведення численних спільних рекламних кампаній ми з упевненістю можемо констатувати, що найбільш ефективних рекламників годі й шукати.
Сергій Харчук, комерційний директор інтернет-порталу «Журнал Житомира»
«Flow Communications» – це мій стратегічний партнер, консультант з впровадження нових напрямків бізнесу, неупереджений цензор з якості!
Віктор Борщівський, засновник клініки «Медібор»
За що б не бралося «Flow Communications», результат завжди очікуваний: з-під руки майстра виходять тільки шедеври. Це творчо обдаровані, люди неспокійної вдачі, які завжди знаходяться в креативному пошуці. Не потрібно шукати європейських професіоналів — вони серед нас.
Петро Авраменко, режисер та актор Житомирського академічного українського музично-драматичного театру ім. І. Кочерги
Команда, яка стала справжнім другом і партнером. Вони завжди йдуть в ногу з часом, з ними легко!
Дмитро Бойко, маркетолог ТОВ «Мегабуд» (ТМ «Мастер»)
«Flow Communications» — агенція, з якою комфортно. Будь-яке поставлене завдання виконується на найвищому рівні, з точним дотриманням термінів, побажань та особливостей проекту.
Вероніка Ченакіна, директор з корпоративних комунікацій в Україні та країнах СНД компанії MSD
Наші пріоритети
наші клієнти

До кожної проблеми замовника СТАВИМОСЬ,
як до власної. Зрозуміти та запропонувати
те, чого хоче клієнт — головне у нашій роботі.

замовити розрахунок проекту
або ПОСТАВИТИ запитання

* поля для обов’язкового заповнення

ВІДКРИТІ ДЛЯ НОВИХ ПРОЕКТІВ!