Кейс: «Шуміленд»

Клієнт: Парк розваг «Шуміленд»

Теги: Influence Marketing

Цілі/Завдання:

Часто, найбільший ризик криється не у процесі будівництва, а у тиші, що настає після відкриття.

Реалізація:

Ми розробили рекламну кампанію, якорем якої стали інфлюенс-маркетинг та телеграм-канали, адже зараз це основні ресурси пошуку та споживання інформації.

Результат:

787 807 охоплень,​ перевищивши прогноз на ​20,3%​. ​4,1% залученості,​ що перевищив планові ​3,2%.​ Підтверджена ​окупність кампанії за промокодами — 132%​ проти очікуваних 80%.

Шуміленд — парк європейського рівня у Києві з найбільшими інтерактивними динозаврами в Україні.

Це історія про амбітний проєкт, створений за високими стандартами. Компанія сфокусувалася на якості продукту: найрухливіші і найбільші динозаври, сучасна інфраструктура, продуманий досвід відвідувача.

Але, часто, найбільший ризик криється не у процесі будівництва, а у тиші, що настає після відкриття. Адже виведення нових проєктів на ринок потребує інтенсивного маркетингу зі значними інвестиціями.


Як «наробити шуму» з обмеженим бюджетом?

Ми розробили рекламну кампанію, якорем якої стали інфлюенс-маркетинг та телеграм-канали, адже зараз це основні ресурси пошуку та споживання інформації.

Щоб запросити перших гостей, ми показали парк через призму його унікальності, залучаючи лідерів думок із понад 55% киян — “гарячої” аудиторії, яка могла стати першими відвідувачами та поширювати власні враження серед друзів.


Три блогери, мінімальний бюджет і сотні тисяч охоплень

Блогери показали парк в Instagram і TikTok у власному стилі з акцентом на ключові зони: Elizakusha — Дзеркальний лабіринт, Kyivmania — Динопарк, Vadym Grinko — Диво Ліс.

Глядачі не просто дивилися огляди парку, а отримали вагомий привід завітати — промокоди зі знижкою -20%, що одночасно заохочували до візиту і давали змогу відстежити конверсію.

Для більш масштабного ефекту, ми залучили Telegram-канали з реальною довірою киян — лише «Київський двіж» охопив понад 200 000 користувачів.
Автентичність локації спрацювала як додатковий інструмент: деякі блогери та канали ініціювали додаткові безкоштовні публікації, додавши до кампанії ще 181 000 охоплень.

Кампанія продемонструвала значне перевищення ключових показників, підтверджуючи ефективність сфокусованої стратегії:

787 807 охоплень, перевищивши прогноз на 20,3%.

4,1% залученості, що перевищив планові 3,2%.

Підтверджена окупність кампанії за промокодами — 132% проти очікуваних 80%. Реклама — це завжди інвестиції, тому окупність не завжди може досягати навіть 100%.


Шуміленд довів: навіть динозаври можуть бути віральними.

Ваш бренд — наступний.

Flow Communications — створюємо кампанії, про які говорять.

Пишіть: flow.com.agency@gmail.com

Телефонуйте: +380 067 412 14 21