Часто, найбільший ризик криється не у процесі будівництва, а у тиші, що настає після відкриття.
Реалізація:
Ми розробили рекламну кампанію, якорем якої стали інфлюенс-маркетинг та телеграм-канали, адже зараз це основні ресурси пошуку та споживання інформації.
Результат:
787 807 охоплень, перевищивши прогноз на 20,3%.
4,1% залученості, що перевищив планові 3,2%.
Підтверджена окупність кампанії за промокодами — 132% проти очікуваних 80%.
Шуміленд — парк європейського рівня у Києві з найбільшими інтерактивними динозаврами в Україні.
Це історія про амбітний проєкт, створений за високими стандартами. Компанія сфокусувалася на якості продукту: найрухливіші і найбільші динозаври, сучасна інфраструктура, продуманий досвід відвідувача.
Але, часто, найбільший ризик криється не у процесі будівництва, а у тиші, що настає після відкриття. Адже виведення нових проєктів на ринок потребує інтенсивного маркетингу зі значними інвестиціями.
Як «наробити шуму» з обмеженим бюджетом?
Ми розробили рекламну кампанію, якорем якої стали інфлюенс-маркетинг та телеграм-канали, адже зараз це основні ресурси пошуку та споживання інформації.
Щоб запросити перших гостей, ми показали парк через призму його унікальності, залучаючи лідерів думок із понад 55% киян — “гарячої” аудиторії, яка могла стати першими відвідувачами та поширювати власні враження серед друзів.
Три блогери, мінімальний бюджет і сотні тисяч охоплень
Блогери показали парк в Instagram і TikTok у власному стилі з акцентом на ключові зони: Elizakusha — Дзеркальний лабіринт, Kyivmania — Динопарк, Vadym Grinko — Диво Ліс.
Глядачі не просто дивилися огляди парку, а отримали вагомий привід завітати — промокоди зі знижкою -20%, що одночасно заохочували до візиту і давали змогу відстежити конверсію.
Для більш масштабного ефекту, ми залучили Telegram-канали з реальною довірою киян — лише «Київський двіж» охопив понад 200 000 користувачів. Автентичність локації спрацювала як додатковий інструмент: деякі блогери та канали ініціювали додаткові безкоштовні публікації, додавши до кампанії ще 181 000 охоплень.
Кампанія продемонструвала значне перевищення ключових показників, підтверджуючи ефективність сфокусованої стратегії:
787 807 охоплень, перевищивши прогноз на 20,3%.
4,1% залученості, що перевищив планові 3,2%.
Підтверджена окупність кампанії за промокодами — 132% проти очікуваних 80%. Реклама — це завжди інвестиції, тому окупність не завжди може досягати навіть 100%.
Шуміленд довів: навіть динозаври можуть бути віральними.
Ваш бренд — наступний.
Flow Communications — створюємо кампанії, про які говорять.