Рекламна кампанія, направлена на стимулювання продажів, повинна зацікавити споживача купити потрібну продукцію. Тож ми розробили активність в форматі безпрограшної лотереї «Дарунок за покупку». Умови відповідні до назви: купуєш морозиво і стовідсотково отримуєш приз. Логічно виникає запитання — якими ж повинні бути призи, щоб споживач захотів купити наш товар!?
При виборі торгових точок ми орієнтувались, здебільшого, на локальні і мережеві супермаркети у великих спальних районах. Основний контингент відвідувачів — родини з дітьми (різного віку).Тож підбір призів здійснювався навколо дитячих інтересів: якщо записники – то яскраві, якщо чашки – то легкі й міцні, якщо браслети – то сучасні.
Агенцією було розроблено лотерею у вигляді колеса фортуни. Механіка участі проста — купуєш морозиво, крутиш стрілку, забираєш подарунок. Це не лише легко в реалізації, — це цікавий інтерактив, який захоплює не тільки дітей, а й дорослих.
Акція супроводжувалась POS-матеріалами та інтернет-активностями.
Насправді, акція не стала новинкою 2018 року. Ми працювали в подібному форматі і раніше, а цього року вирішили його покращити і допрацювати все те, що можна було удосконалити. Також ми розширили географію проекту, охопивши територію всієї України.
Ціль таких акцій одна — простимулювати продажі клієнта. Що ми і зробили. Продажі морозива в період проведення акції зросли, в середньому, в 11 разів. Окрім того ми отримали 33579 активних контактів, 66158 пасивних згадок, рекомендації споживачів знайомим (WOM маркетинг), ну і позитивні відгуки усіх учасників акції.