«CARTE NOIRE». Акції для відвідувачок салонів краси

Клієнт: ТМ «CARTE NOIRE».

Тип роботи: Промоакція.

Цілі/Завдання:

Проведення комплексу активностей для збільшення лояльності споживачів до бренду «CARTE NOIRE».

Реалізація:

Організація і проведення серії акцій в салонах краси. Географія: Житомир. Період проведення: вересень–жовтень 2008 року.

Результат:

Збільшення лояльності споживачів до бренду «CARTE NOIRE».

У 2008 році агенція організувала та провела акції від «CARTE NOIRE» у житомирських салонах краси.

Відвідувачок салонів зустрічав промоперсонал, який пригощав їх «французьким еліксиром бажань». Також жінки мали змогу брати участь у невеликому тесті — відповісти всього на одне питання: що пробуджує Вашу пристрасть: аромат, дотик чи погляд? За свою щирість учасниці отримували подарунки: вишуканий набір для виконання бажань — можливість знову насолодитись легендарною кавою «CARTE NOIRE, а також ніжне мило, витончене дзеркальце чи ароматичну свічку. Призи було підібрано індивідуально, залежно від відповіді.



Для замовлення BTL-проектів,
Будь ласка, звертайтесь:
Яна Рудницька
Керівник відділу EVENT
та BTL