ТМ «Milupa». Дегустації дитячого харчування в місті Житомирі

Клієнт: ТМ «Milupa»

Тип роботи: Дегустація; «Подарунок за купівлю».

Теги: Проведення дегустацій

Цілі/Завдання:

Проведення комплексу активностей для збільшення лояльності споживачів до бренду «Milupa».

Реалізація:

Проведення дегустацій дитячих молочних сумішей та молочних каш ТМ «Milupa» з використанням механіки «Подарунок за купівлю». Географія: Житомир.

Результат:

Збільшення лояльності споживачів до бренду, зростання продажів продукції ТМ «Milupa».

З 22 по 24 вересня агенцією були проведені дегустації дитячих молочних сумішей та молочних каш ТМ «Milupa» у місті Житомирі. Дегустації проходили в чотирьох торгових точках: двох ЕКО-маркетах (вул. Отаманів Соколовських, 3 і вул. Черняховського, 10) та двох аптеках Sanitas (вул. Вітрука, 51 і вул. Київська, 7/4).

Підготовка проекту:

закупівля та забезпечення усіх чотирьох торгових точок необхідними матеріалами для проведення дегустацій;

підбір, інструктаж та контроль роботи промоутерів;

загальна координація акції;

оформлення звітностей.

Проведення проекту

У кожній торговій точці працював промоперсонал. Консультант за промостолом надавав інформацію про продукт та запрошував його продегустувати. Інший промоутер видавав біля каси подарунки. Так, придбавши дві молочні каші ТМ «Milupa», покупець отримував прищіпку для застібання каші, три молочні каші — дитячу футболку. А при купівлі двох сімейних упаковок можна було отримати сумку для покупок.

Для замовлення BTL-проектів,
Будь ласка, звертайтесь:
Яна Рудницька
Керівник відділу EVENT
та BTL