«Візаж». Акція «Контракти без шлюбу»

Клієнт: Фірма «Візаж», виробник металопластикових конструкцій.

Тип роботи: Оригінальна промоакція.

Цілі/Завдання:

Донесення інформації про фірму «Візаж», привернення уваги потенційних дилерів у незвичний спосіб.

Реалізація:

Проведення оригінальної промоакції «Контракти без шлюбу» під час виставки металопластикових конструкцій і споруд. Географія: Київ. Період проведення: листопад 2004 року.

Результат:

Оригінальність рішення задачі дозволила з мінімальними витратами отримати максимальний ефект. Клієнт був задоволений, оскільки з’явилась велика кількість нових контактів та інформації про дилерів.

У листопаді 2014 року агенція провела оригінальну промоакцію «Контракти без шлюбу» для фірми «Візаж», виробника металопластикових конструкцій.

На великій території виставки металоконструкцій у Києві маленька експозиція «Візаж» губилася, і тому не могла привернути увагу потенційних дилерів.

Відвідувачі могли спостерігати таку картину. Не дивлячись на велику кількість промоутерів, у відвертому одязі та уніформі, особливу увагу звертали на себе дві дівчини, професійні моделі в авторських весільних сукнях.

Дівчата прогулювались виставкою, роздаючи запрошення «Контракти без шлюбу» із зображенням весільних каблучок. Це були комерційні пропозиції для дилерів з інформацією про фірму «Візаж». Натомість «наречені» просили зовсім не багато: візитку гостя виставки.

Варто відмітити, якщо від звичайних промоутерів з рекламними листівками відвідувачі відвертались або просто проходили повз, то до «наречених» гості виставки, зацікавлені незвичністю «уніформи» та красою моделей, підходили самі, щоб отримати запрошення.

Для замовлення BTL-проектів,
Будь ласка, звертайтесь:
Яна Рудницька
Керівник відділу EVENT
та BTL