КЕЙС УНІКАЛЬНЕ КАФЕ МОРОЗИВА «ICE FASHION» 2016—2017 РР.

Клієнт: ТМ «Рудь»

Тип роботи: Комплексний рекламно-маркетинговий супровід кафе-морозива «Ice Fashion»

Теги: Комплексне маркетингове супроводження

Цілі/Завдання:

Розробка комплексу заходів для залучення та утримання лояльної аудиторії відвідувачів кафе.

Реалізація:

Агенцією розроблено ряд інструментів, що дозволили вивести кафе морозива на новий рівень доходності та сформувати пул постійних клієнтів.

Результат:

Зростання фінансового обігу кафе на 48%, двократне збільшення кількості чеків на місяць.

01 ПОЧАТОК

Березень 2016 р.

  • Відкриття першого в Україні концепт-кафе морозива «Рудь» — «Айс Фешн».
  • Розташування: фудкорт ТРЦ «Глобал UA», м. Житомир.
  • Жителі міста з цікавістю поставилися до закладу з нотками футуризму в інтер’єрі та широким вибором морозива gelato в асортиментному ряді.

По завершенню місяця Замовник був задоволений успішним стартом і очікував подальшого зростання фінансового обігу. Фінансові показники березня 2016 р. ми означили точкою відліку і у відсотковому співвідношенні позначили за 100%.


02 ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ

Квітень 2016 р.

Незважаючи на початок сезону споживання морозива, об’єми продажів в кафе «Айс Фешн» почали падати (становили 88% від продажів попереднього місяця). Прогнози фінансового обігу на наступні місяці були невтішними. Сезонність споживання морозива не обнадіювала, адже заклад знаходиться всередині великого торговельного центру, в якому знижується прохідність у літній період. На даному етапі розвитку закладу до менеджменту та маркетингу активно долучився відділ маркетингу компанії «Рудь» та РА «Flow Communications».


03 РІШЕННЯ

Після моніторингу наявної ситуації в закладі та проведення ряду фокус-груп, було виділено 3 проблемних напрямки, які потребували вирішення:

  • Відвідувачі не задоволені ціновою політикою та позиціонуванням кафе.
  • Відвідувачі, що відвідали заклад, не рекомендували його друзям.
  • Заклад не став місцем приваблення нових клієнтів.


МИ РОЗРОБИ ЛИ МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ КАФЕ ТА ВНЕСЛИ ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЗМІНИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧЕМ:

01. Впровадили «фіксовану вартість за кульку», а не вартість в залежності від ваги кульки.

Персонал, що отримував процент від продажів, намагався продати клієнту більшу порцію. Вартість порції виходила неочікувано великою і дорогою для клієнта. Нововведення дозволило збільшити продажі морозива в 2,75 рази, не знижуючи при цьому ціну.

02. Ввели акційну пропозицію «морозиво на виніс».

У закладі обмежена кількість посадкових місць (до 30), тому, аби збільшити капіталізацію, ми запропонували вигідну ціну для клієнтів, які хочуть купити морозиво у вафельному ріжку «на виніс».

03. Ввели в обіг новий формат продажу морозива «дитяча порція».

Дитяча кулька на 30% менша за дорослу. Дітки не застудяться, а приємна ціна не обтяжлива для сімейного бюджету.

04. Запропонували заміну звичайного виробника кави на преміальний JuliusMeinl.

Продажі кави зросли, в середньому, на 2,86%.

05. Розробили схему ефективної взаємодії персоналу на зміні.

Кожен учасник робочого процесу отримав Job Descriptions і чітко зрозумів свої дії на робочому місці.

06. Сформували KPI роботи персоналу.

Кожен працівник чітко усвідомив, критерії оцінки та контролю якості його роботи.

07. Оновлення формату презентації новинок асортименту.

Оснащення вхідної групи закладу сучасними світловими боксами, які привертали увагу перехожих і гармонійно вписувались в інтер’єр закладу.

Маркетингові нововведення, пов’язані з асортиментним рядом, були підкріплені необхідними рекламними кампаніями, які охопили офлайн та онлайн-сектор.

Рекламно-маркетингові витрати становили 7,7 % від загального фінансового обігу кафе і відповідали запланованому річному бюджету.


04 РЕЗУЛЬТАТИ

ДИНАМІКА ФІНАНСОВИХ ПОКАЗНИКІВ, %



Сформувався чіткий осередок постійних клієнтів, які 2-3 рази на тиждень відвідують кафе і рекомендують його друзям. Результатом річної співпраці стало збільшення кількості чеків в середньому у 1,98 рази. При цьому середній чек зменшився на 20%, що обумовлено наявністю формату обслуговування «з собою» за акційною ціною.


Стабільний людинопотік в закладі забезпечив постійно високий фінансовий обіг. Середній щомісячний фінансовий приріст становить 46,5% від базового місяця.

Фінансові показники після завершення проекту, %:




Ми завершили роботи по проекту, сформували і надали дирекції закладу рекомендації щодо підтримки заданого рівня.

Зараз кафе «айс фешн» успішно працює в автономному режимі без активної рекламної підтримки. Крім фінансових винагород, ми отримали подяку від керівника проекту.

«Трошки більше року назад ми започаткували проект «Ice Fashiоn», який є унікальним і на даний час. Це був виклик, велика пригода, цікаві задачі та нові експерименти. Надзвичайно велике задоволення було співпрацювати з кожним. Якби не активна, азартна та самовіддана участь кожного, то, мабуть, і не вийшов би такий класний результат, який ми всі маємо. В результаті маємо мегапопулярний модний заклад в Житомирі, що є прибутковим, соціально відповідальним та душевним місцем, де можна затишно та смачно провести час. Надзвичайно приємно було усвідомлювати, що ти працюєш з людьми, які завжди підтримають, допоможуть та зроблять будь-яку справу якнайкраще. Дякую!»


Трокоз Володимир Миколайович,
комерційний директор ПАТ «Житомирський маслозавод»
Для замовлення Event,
Будь ласка, звертайтесь:
Яна Рудницька
Керівник відділу EVENT
та BTL