Проведення квестів для представників регіональних ЗМІ від компанії «Київстар»

Клієнт: Український оператор мобільного зв'язку «Київстар».

Тип роботи: Прес-захід

Теги: Тімбілдінг

Цілі/Завдання:

Інформування журналістів про інноваційні послуги компанії «Київстар», популяризація мобільного зв’язку та Інтернету телеком-оператора, забезпечення впізнаваності бренду.

Реалізація:

Проведення циклу квестів від компанії «Київстар»: «Люди Х», «Секретні матеріали. “Київстар”», «На зв’язку». Період проведення: 2010 р. Географія: Вінниця, Черкаси, Чернігів, Житомир та Київська область.

Результат:

Представники мас-медіа на практиці оцінили функціональність послуг компанії «Київстар», що сприяло численним публікаціям у ЗМІ.

Упродовж 2007-2010 років компанія «Київстар» впроваджувала інноваційні послуги: «Маячок», «Довірена особа», «Переадресація», «Додатковий номер», «Повідомити мене» та інші. Активну участь у просуванні новинок телеком-оператора брала агенція. Відтак розроблено та реалізовано ряд активностей, які у формі гри інформували представників мас-медіа про нові послуги, що сприяло поширенню інформації у ЗМІ.

Складові організації проекту, що забезпечувала агенція:

розробка сценарного плану, таймінгу заходів;

формування команд-учасників із журналістського пулу;

розробка та виготовлення брендованої форми для учасників;

розробка та виготовлення брендованого подарункового фонду;

технічне забезпечення заходів;

організація фудзони;

– PR-, медіапідтримка проекту;

моніторинг поствисвітлення у ЗМІ.

Проведення проекту

В основу квестів було покладено сюжети популярних світових кінострічок: «Люди Х», «Секретні матеріали». Журналісти спробували себе у ролі людей з «надможливостями» та секретних агентів.



Для проведення змагань «На зв’язку» було обрано історично-військові об'єкти Київського укріпленого району. Учасники пливли до водного доту, стріляли з автоматів, «розміновували» поле справжнім міношукачем, потрапляли в пастки у зруйнованих підземних дотах.

Після завершення випробувань команди отримували призи та брендовану сувенірну продукцію: диски гурту «Океан Ельзи», USB, чашки. Додаткову відзнаку було вручено учасникам квесту «Секретні матеріали» — посвідчення спецагентів компанії «Київстар».





Під час святкового фуршету представники мас-медіа мали чудову нагоду поспілкуватись у невимушеній атмосфері, поділитися враженнями від ігор. Про найяскравіші моменти змагань командам нагадують фото, які їм було розіслано після закінчення проекту.





Для замовлення PR-проектів,
Будь ласка, звертайтесь:
Олександра Дідковська
Директор