З травня по липень 2016 року агенція провела дегустації морозива в сімейній упаковці для ТМ «Рудь». Споживачі оцінювали смакові якості продукції безпосередньо в торгових точках, де одразу ж могли придбали товар.
Складові проведення дегустацій, що забезпечувала агенція:
– комунікація з торговими точками;
– розробка та виготовлення промоформи для персоналу: фартухи, жилети, кепки, спідниці;
– розробка
та виготовлення промостійок;
– розробка та друк буклетів з інформацію про новинки продукції ТМ «Рудь»;
– закупівля та забезпечення усіх торгових точок у 19 містах необхідними матеріалами для проведення дегустацій;
– підбір,
інструктаж та контроль роботи промоперсоналу;
– загальна координація акції;
– оформлення звітностей.
Проведення проекту
Промоперсонал,
який пройшов інструктаж і детально
ознайомився з дегустаційною продукцією,
заохочував відвідувачів супермаркетів
скуштувати морозиво ТМ «Рудь» і оцінити
його переваги. Промоутери
інформували споживачів про товар,
привертали увагу до бренду безпосередньо
в торговій точці.
Досягнуті результати
У рамках проекту відбулося 286 дегустацій у 19 містах України.
Відгук замовника
Олександр Тищенко, маркетолог ПАТ «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь»
Відмінною рисою, що виділяє “Flow communications” серед інших агенцій, є оперативність і здатність реагувати на ситуацію. У ході акцій, подій та будь-яких інших проектів, виникає багато факторів, які можуть впливати на їх результативність, і, відповідно, на взаємовідносини між компаніями. Наша компанія співпрацює з “Flow communications” у партнерському спектрі. Це важливо, адже розуміння проблематики, робота на результат — запорука розвитку обох компаній.
Акційна пропозиція «Наше VS Експортне» від ТМ «Рудь»
Відкриття оновленого магазину LAGRAND у Житомирі
Дегустація бутербродного маргарину «Зранку до сніданку!» від ТМ «Олком»
Акція «Подарунок за покупку» торгової марки «Рудь»
Акція «Рудь» готує до школи» (м. Львів)
Свято морозива (м. Новоград-Волинський)