Проведення дегустації морозива ТМ «Рудь»

28/12/2016

Клієнт: ТМ «РУДЬ»

Тип роботи: BTL

Теги: Проведення дегустацій, BTL заходи

З травня по липень 2016 року агенція провела дегустації морозива в сімейній упаковці для ТМ «Рудь». Споживачі оцінювали смакові якості продукції безпосередньо в торгових точках, де одразу ж могли придбали товар.

Складові проведення дегустацій, що забезпечувала агенція:

комунікація з торговими точками;

розробка та виготовлення промоформи для персоналу: фартухи, жилети, кепки, спідниці;

розробка та виготовлення промостійок;

розробка та друк буклетів з інформацію про новинки продукції ТМ «Рудь»;

закупівля та забезпечення усіх торгових точок у 19 містах необхідними матеріалами для проведення дегустацій;

підбір, інструктаж та контроль роботи промоперсоналу;

загальна координація акції;

оформлення звітностей.

Проведення проекту

Промоперсонал, який пройшов інструктаж і детально ознайомився з дегустаційною продукцією, заохочував відвідувачів супермаркетів скуштувати морозиво ТМ «Рудь» і оцінити його переваги. Промоутери інформували споживачів про товар, привертали увагу до бренду безпосередньо в торговій точці.

Проведення дегустації морозива

Проведення дегустації морозива

Проведення дегустації морозива

Проведення дегустації морозива

Проведення дегустації морозива


Досягнуті результати

У рамках проекту відбулося 286 дегустацій у 19 містах України.

Проведення дегустації морозива

Відгук замовника

Олександр Тищенко, маркетолог ПАТ «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь»

Відмінною рисою, що виділяє “Flow communications” серед інших агенцій, є оперативність і здатність реагувати на ситуацію. У ході акцій, подій та будь-яких інших проектів, виникає багато факторів, які можуть впливати на їх результативність, і, відповідно, на взаємовідносини між компаніями. Наша компанія співпрацює з “Flow communications” у партнерському спектрі. Це важливо, адже розуміння проблематики, робота на результат — запорука розвитку обох компаній.
2618
Інші новини