Акція «Дарунок за покупку»: комплексна реалізація

Клієнт: ТМ «Рудь»

Тип роботи: BTL акція, стимулювання продажів, дарунок за покупку.

Теги: Виготовлення сувенірної продукції, BTL заходи, Рекламні конструкції, Промо-обладнання

Цілі/Завдання:

Збільшити продажі клієнта, розробивши активність, яка була б однаково цікавою для всіх споживачів.

Реалізація:

Розробка сувенірної продукції, POS-материалів і промоатрибутів.

Результат:

Цільовий: продажі морозива в період проведення акції зросли, в середньому, в 11 разів. Додатково: 33579 активних контактів, 66158 пасивних згадок, рекомендації споживачів знайомим (WOM маркетинг), позитивні відгуки усіх учасників акції.

Рекламна кампанія, направлена на стимулювання продажів, повинна зацікавити споживача купити потрібну продукцію. Тож ми розробили активність в форматі безпрограшної лотереї «Дарунок за покупку». Умови відповідні до назви: купуєш морозиво і стовідсотково отримуєш приз. Логічно виникає запитання — якими ж повинні бути призи, щоб споживач захотів купити наш товар!?

При виборі торгових точок ми орієнтувались, здебільшого, на локальні і мережеві супермаркети у великих спальних районах. Основний контингент відвідувачів — родини з дітьми (різного віку).Тож підбір призів здійснювався навколо дитячих інтересів: якщо записники – то яскраві, якщо чашки – то легкі й міцні, якщо браслети – то сучасні.

Агенцією було розроблено лотерею у вигляді колеса фортуни. Механіка участі проста — купуєш морозиво, крутиш стрілку, забираєш подарунок. Це не лише легко в реалізації, — це цікавий інтерактив, який захоплює не тільки дітей, а й дорослих.

Акція супроводжувалась POS-матеріалами та інтернет-активностями.

Насправді, акція не стала новинкою 2018 року. Ми працювали в подібному форматі і раніше, а цього року вирішили його покращити і допрацювати все те, що можна було удосконалити. Також ми розширили географію проекту, охопивши територію всієї України.

Ціль таких акцій одна — простимулювати продажі клієнта. Що ми і зробили. Продажі морозива в період проведення акції зросли, в середньому, в 11 разів. Окрім того ми отримали 33579 активних контактів, 66158 пасивних згадок, рекомендації споживачів знайомим (WOM маркетинг), ну і позитивні відгуки усіх учасників акції.




Для замовлення BTL-проектів,
Будь ласка, звертайтесь:
Яна Рудницька
Керівник відділу EVENT
та BTL