ТМ «Huggies». Програма лояльності для продавців

Клієнт: ​ТМ «Huggies».

Тип роботи: Промоакція; «Таємний покупець».

Цілі/Завдання:

Мотивація персоналу торгових точок Житомирщини для систематичного виконання стандартів ТМ «Huggies».

Реалізація:

Проведення програми лояльності для продавців торгових точок від ТМ «Huggies» з використанням механіки «Таємний покупець». Географія: Житомирська область. Період проведення: 2013 рік.

Результат:

Збільшення лояльності персоналу торгових точок до ТМ «Huggies».

У 2013 році агенція провела програму лояльності для персоналу торгових точок від ТМ «Huggies» в Житомирській області.

Доки тривав проект, працювали таємні покупці, котрі оцінювали роботу продавців за декількома критеріями. Після завершення акції ніхто не залишився без подарунку. Проте його вигляд залежав від кількості набраних балів. А поборотися було за що: серед презентів були термокружки, фірмові жилети та набори шезлонгів.

Загальне покриття проекту: 22 області України, 51 населений пункт, 707 торгових точок.


Для замовлення BTL-проектів,
Будь ласка, звертайтесь:
Яна Рудницька
Керівник відділу EVENT
та BTL