Компанія «Київстар». Організація прес-турів для журналістів регіональних ЗМІ

Клієнт: Український оператор мобільного зв’язку «Київстар».

Тип роботи: Прес-тур.

Цілі/Завдання:

Презентація нових проектів і результатів роботи телеком-оператора; формування лояльності представників мас-медіа до бренду.

Реалізація:

Організація серії прес-турів для ЗМІ від компанії «Київстар» у рамках медіа-клубу «067». Учасники: журналісти центрального регіону «Київстар»: Житомир, Черкаси, Чернігів, Вінниця, Київська область. Період проведення: 2009–2013.

Результат:

Загалом організовано 14 прес-турів. Про високу результативність проекту свідчать публікації представників регіональних ЗМІ.

Протягом 2009–2013 років агенція організувала та провела серію прес-турів для представників мас-медіа від компанії «Київстар». Журналісти відвідували засідання медіа-клубу «067», де провідні топ-менеджери телеком-оператора презентували нові проекти та результати роботи, розповідали про діяльність компанії, якість надання послуг.

Підготовчі складові проекту:

– розробка сценарного плану, таймінгу заходів;

– розробка та виготовлення прес-матеріалів;

– формування медіакарти;

– визначення медіапулу;

– технічне забезпечення заходів;

– забезпечення фотозйомки проекту;

– організація зони кейтерингу;

– організація розважальної програми для учасників заходів;

– моніторинг поствисвітлення у ЗМІ.

Проведення проекту

Формати заходів обиралися відповідно до тематики інформаційного приводу. Учасники мали змогу обговорити важливі теми, зокрема: стан ключових показників та розвиток мережі «Київстар», якість мобільного зв'язку, широкосмугового Інтернет телеком-оператора, способи правильного користування контент-послугами та багато інших.

Серед спікерів були: Ігор Литовченко, засновник та президент компанії «Київстар»; Тарас Пархоменко, директор з маркетингу телеком-оператора; Наталія Дадівєріна, менеджер зі зв’язків із громадськістю Київської філії «Київстар»; Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку та інші провідні фахівці компанії.


Під час одного із прес-заходів Ігор Литовченко вперше представив книгу «Запалюючи зірку. Історія “Київстар” від першої особи». Як зазначив автор:

«Створення цієї книги визначив час: у грудні 2012 року виповнюється 15 років з того моменту, коли пролунав перший дзвінок у мережі „Київстар“. Цей роман — не підручник, у ньому немає рекомендацій про те, як створити власний бізнес, немає і покрокового алгоритму досягнення успіху... Це історія мого життя та історія справи всього мого життя.

Сподіваюсь, що книга знайде свого читача, адже історія створення і становлення зірки українського телекому — “Київстар” — це вже частина історії нашої країни».

У рамках кожного проекту передбачалась культурно-розважальна програма для журналістів. Учасники прес-турів мали змогу відвідати: єдиний в Україні музей цікавих наук «Експериментаніум», науково-культурно-розважальний центр «ATMASFERA 360», екскурсії Києвом тощо.

Проект дозволив забезпечити інформаційне покриття центрального регіону «Київстар», адже на прес-заходах були присутні ключові ЗМІ регіону. У зв'язку зі структурними змінами телеком-опертора, у 2013 році відбулось розширення центрального регіону «Київстар». Тож прес-захід «Результати ІІІ кварталу 2013 року» відвідали журналісти з таких міст: Полтава, Суми, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк та Луганськ.

Досягнуті результати

Для замовлення PR-проектів,
Будь ласка, звертайтесь:
Олександра Дідковська
Директор