Святкування кожної наступної річниці будь-якої компанії повинне бути кращим, ніж попереднє. Це репутація на ринку, в пресі та, що головне – серед колег. Тож відзначення семиріччя «Харвіст агрохолдинг» створювалось навколо концепції «Урожайная 7-я»:

  • 7 років компанії
  • Колектив — наша друга родина
  • Щедрий врожай – єднальна мета всієї компанії


Перед РА поставили ряд завдань: згуртувати колектив, спонукати його до комунікації, обговорити тенденції розвитку агробізнесу і зробити акцент на святкуванні дня народження.

Різнопланові задачі не стали складністю (як би могло очікуватись), а навпаки – спланована поетапність дійства зробила його різноплановим і невимушеним.

Концепцією передбачена комунікація колективу шляхом різнопланових інтерактивів. Протягом дня співробітникам Harveast було запропоновано виконати ряд завдань. За кожне з них учасники отримували харвісти (розроблену корпоративну валюту), назбиравши певну суму яких, можна було придбати сувенірні лоти в Харвіст Маркеті.

Учасники записували відеопривітання для компанії, постили у соц. мережах тематичні селфі, проходили бліц на знання компанії, грали в корпоративний City quez

Крім того, активно брали участь в дискусійних панелях, спікерами яких були провідні спеціалісти компанії і запрошені гості – лідери думок у сфері агробізнесу. Також усі присутні могли прослухати мотиваційні лекції від бізнес тренера Станченко Андрія та PR-директора СКМ — Наталії Ємченко.

А на десерт – святкування з яскравим ведучим, світловим шоу, запальним діджеєм та урочистостями!


205